تپسل از «دستیار هوشمند ساخت کمپین» رونمایی کرد؛ گامی نو در تحول تبلیغات دیجیتال ایران
تپسل، بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی ایران، از دستیار هوشمند خود بهعنوان ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی و بهینهسازی فرآیند ساخت کمپینهای تبلیغاتی رونمایی کرد. این محصول با هدف ارتقای بهرهوری تبلیغدهندگان و کاهش زمان اجرای کمپینها طراحی شده است.
به گفتهی تیم محصول تپسل، دستیار هوشمند تپسل میتواند در کمتر از پنج دقیقه، چند کمپین هدفمند را با توجه به اهداف بازاریابی و نوع مخاطبان طراحی و ایجاد کند. این در حالی است که ساخت چنین کمپینهایی در حالت عادی ممکن است چند ساعت به طول بینجامد. این ابزار بیش از ۸۰ درصد فرآیند ساخت کمپین را بهصورت خودکار انجام میدهد و با کاهش خطاهای انسانی، کارایی کاربران را بهطور چشمگیری افزایش میدهد.
علی کریمی، راهبر محصول تپسل، در توضیح هدف از توسعهی این ابزار گفت: «در تپسل سعی کردهایم از هوش مصنوعی در جهت حل مسائل واقعی کاربران بهره ببریم. بسیاری از قابلیتهای جدید در محصولات مختلف تنها جذابیت ظاهری دارند، اما دستیار هوشمند تپسل بهصورت مستقیم یکی از چالشهای اصلی کاربران یعنی زمانبر بودن و پیچیدگی ساخت کمپینهای تبلیغاتی را هدف گرفته است.»
از سوی دیگر، حنا جمالی، مدیر محصول تپسل، با اشاره به دادههای اولیهی عملکرد این ابزار اظهار کرد: «نتایج اولیه نشان میدهد کمپینهایی که با کمک دستیار هوشمند تپسل طراحی شدهاند، بهبود ۳۰ درصدی در شاخص CPM و تا ۵۰ درصد افزایش در نرخ نمایش تبلیغات را تجربه کردهاند. این دستیار با تحلیل هدف کمپین و بررسی صفحه فرود، مخاطبان مناسب را شناسایی و بودجه را به شکل هوشمند بین کمپینها توزیع میکند.»
بر اساس گزارش تپسل، نخستین کاربران دستیار هوشمند تپسل، کمپین منیجرهای این شرکت بودهاند که از کاهش قابلتوجه حجم کار و افزایش دقت اجرای کمپینها خبر دادهاند. توسعهی این ابزار در مسیر افزودن قابلیتهای شخصیسازی بیشتر و بهبود تحلیل دادههای تبلیغاتی ادامه دارد.