جدول قیمت روز خودروهای کارکرده امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴

اقتصاد ایرانی: قیمت خودروهای دست‌دوم امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴ در بازار اعلام شد؛ از پراید مدل ۱۳۸۶ با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان تا زانتیا مدل ۱۳۸۵ با ۵۰۰ میلیون تومان. جزئیات قیمت‌ها را در ادامه بخوانید.

جدول قیمت روز خودروهای کارکرده امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۴

قیمت روز خودروهای کارکرده در بازار ۳۱ تیر ۱۴۰۴ اعلام شد و اطلاعات آن براساس آخرین آگهی‌های فروش و اخبار مربوط به معاملات خودرو گردآوری شده است. در ادامه، جزئیات قیمت برخی از ماشین‌های کارکرده به همراه مشخصاتشان آورده شده است.

قیمت‌های مهم خودروهای کارکرده

براساس آگهی‌های ارائه شده، قیمت پراید صندوق‌دار مدل ۱۳۸۶ که یک گلگیر آن تعویض شده و ۱۹۲ هزار کیلومتر کار کرده، حدود ۲۱۰ میلیون تومان است. همچنین رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ که بدون رنگ و با کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر است، به قیمت ۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

در بین خودروهای کارکرده، مشاهده شده است که قیمت زانتیا مدل ۱۳۸۵ با چند لکه رنگ و ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد حدود ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. همچنین پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۱۳۹۳ که تمامی بدنه رنگ‌شده و ۲۰۰ هزار کیلومتر را پشت سر گذاشته است، مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

جدول قیمت خودروهای کارکرده

جدول قیمت خودروهای کارکرده - ۳۰ تیر ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید صندوق‌دار ۱۳۸۶ نقره‌ای/گلگیر تعویض ۱۹۲,۰۰۰ ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک ۱۳۹۶ قرمز/بدون رنگ ۶۰,۰۰۰ ۱,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ SD V۸ ۱۳۹۷ خاکستری/چند لکه رنگ ۷۷,۰۰۰ ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
دوو سیلو ۱۳۷۷ سفید/دور رنگ ۵۰۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
زانتیا ۱۳۸۵ نقره‌ای/چند لکه رنگ ۳۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکان وانت دوگانه سوز ۱۳۹۳ سفید/همه‌بدنه رنگ‌شده ۲۰۰,۰۰۰ ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

نقاط قوت و ضعف کابین ساندرو استپ وی

ورود به کابین رنو ساندرو استپ وی شما را با فضایی ساده و کاملاً کلاسیک روبه‌رو می‌کند که از نظر زیبایی بصری یا ایجاد حس هیجان چندان جذابیت ندارد. کمبود آپشن‌های جانبی در این خودرو باعث شده که گاهی حتی قدیمی‌تر از خودروهای ارزان‌تر نیز به نظر برسد. اما اگر بخشی از توجه شما به کارآیی و کیفیت فنی محصول باشد، آن زمان محیط داخلی خودرو کاملاً برای شما قابل پذیرش است. عملکرد مناسب فضای داخلی و صندوق عقب، کیفیت خوب ارگونومی ادوات در داخل کابین و تسلط به دید اطراف این خودرو از جمله مزایای آن به شمار می‌آیند.

مواد استفاده شده در قسمت‌های داخلی از نظر دوام، کیفیت قابل‌قبولی دارند و احتمال خرابی در آن‌ها بسیار کم است. اما می‌توان گفت برخی از المان‌های طراحی همچون مکان کلیدهای شیشه‌بالابر یا نوع اهرم دنده کمی جای بهبود داشته‌اند که متأسفانه رنو در تولید این مدل توجهی به آن‌ها نداشته است.

وبگردی
    ارسال نظر