تبلیغات

شگرد جدید خودروسازان برای کلاهبرداری

اقتصاد 100- یک متقاضی خودروی دست دوم وارداتی به اطلاعات گفت: شرکت‌های خودروساز با اضافه کردن برخی آپشن‌های غیرضروری بر روی خودروهای قدیمی و نیمه تمام مانده در کارخانه و یا استفاده از عنوان «پلاس» مانند سورن پلاس یا دنا پلاس، باعث افزایش چند صد میلیون تومانی قیمت محصولات خود در بازار شده‌اند

شگرد جدید خودروسازان برای کلاهبرداری
تبلیغات
اقتصادایرانی:

متأسفانه به این ترفند از سوی وزارت صمت توجه نمی‌شود، ضمن آن‌که استاندارد خودروهایی با عنوان «پلاس» در خارج و داخل کشور بسیار متفاوت و غیر قابل مقایسه است و ضرورت دارد دولت با آزادسازی واردات خودروهای دست دوم خارجی سد بزرگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های خودروسازان داخلی ایجاد کند و مانع از سودجویی‌های کلان این شرکت‌ها شود.

لطفا نکته‌ها، گلایه‌ها، پیشنهادها، اخبار، تصاویر و گزارش‌های خود از محل زندگی یا شغل‌تان را اینجا برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی، به نام خودتان در سایت، روزنامه و شبکه‌های اجتماعی «اطلاعات» منتشر کنیم.
مطالبات شما در صورت امکان، پیگیری و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

منبع:اطلاعات

تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر