چگونه کالابرگ سوم دریافت کنیم؟ راهنمای گام به گام

اقتصاد ایرانی: سرپرستان خانوار برای استعلام واریز مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی می‌توانند از چهار روش شامل کد دستوری، تماس با سامانه، اپلیکیشن شما و پیامک با سرشماره v.refah استفاده کنند.

چگونه کالابرگ سوم دریافت کنیم؟ راهنمای گام به گام

سرپرستان خانوار می‌توانند با استفاده از روش‌های مشخص شده، از وضعیت واریز و میزان اعتبار مرحله سوم یارانه کالابرگ الکترونیکی اطلاع پیدا کنند. این راه‌ها عبارتند از کد دستوری، تماس تلفنی، اپلیکیشن و پیامک. در ادامه، هر یک از این روش‌ها را توضیح خواهیم داد.

اعتبار یارانه کالابرگ دهک‌های اول تا سوم در تاریخ شنبه ۷ تیرماه واریز شد. به علاوه، واریز یارانه برای دهک‌های ۴ تا ۷ نیز از ۱۷ تیرماه آغاز می‌شود. حال، شاید این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان از واریز مرحله سوم یارانه کالابرگ اطمینان حاصل کرد؟

پیگیری واریز کالابرگ الکترونیکی با استفاده از کد دستوری

برای اطلاع سریع و رایگان از واریز یارانه، می‌توانید با تلفن خود کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری کنید.

استفاده از تماس تلفنی برای استعلام یارانه کالابرگ

سرپرستان خانوار قادرند با تماس به شماره ۰۲۱۶۳۶۹ که سامانه پاسخگویی رسمی در خصوص کالابرگ است، اطلاعات لازم را دریافت کنند.

بررسی اعتبار کالابرگ الکترونیکی با اپلیکیشن شما

با نصب و استفاده از اپلیکیشن رسمی «شما»، افراد می‌توانند جزئیاتی از اعتبار موجود و مصرف‌شده خود را مشاهده کنند. این اپلیکیشن داده‌های دقیق و فوری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اطلاع از واریز یارانه کالابرگ از طریق پیامک

پس از انجام واریز، سرشماره رسمی v.refah پیامکی حاوی میزان اعتبار واریزی را به سرپرست خانوار ارسال می‌کند. لازم است توجه کنید که این پیامک‌ فاقد لینک است؛ بنابراین باید از کلیک روی هرگونه لینک ناشناس و مشکوک خودداری کنید.

نکته مهم: به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده یا کلاه‌برداری، سرپرستان خانوار تنها باید از روش‌های رسمی معرفی‌شده استفاده کنند و به تماس‌ها یا پیامک‌های مشکوک پاسخ ندهند.

وبگردی
    ارسال نظر