خبر فوری برای مردم ایران / با پول نقد به جایگاههای سوخت بروید
اقتصادایرانی: همزمان با تداوم اختلالات در برخی خدمات بانکی، سخنگوی صنف جایگاههای سوخت کشور نسبت به احتمال ناموفق بودن پرداخت الکترونیکی بهای سوخت هشدار داد و از مردم خواست تا اطلاع ثانوی با پول نقد یا امکان کارت به کارت به جایگاههای سوخت مراجعه کنند.
به گفته وی، اگرچه طی روزهای گذشته با همکاری شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و همراهی جایگاهداران، مشکلات موجود مدیریت شده بود، اما از امروز شرایط دشوارتر شده و احتمال موفقیت تراکنشهای بانکی در برخی جایگاهها کاهش یافته است؛ موضوعی که میتواند فرآیند سوختگیری را برای رانندگان با چالش مواجه کند.
رضانواز اعلام کرد: طی روزهای اخیر هم برای جایگاههای سوخت که منابع مالی غیردسترس در برخی بانکها داشتند و هم برای مردم، مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت که با مساعدت شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی به جایگاهها و نیز صبوری مالکان و کارکنان، شرایط را مدیریت کردیم.
وی تاکید کرد: از امروز وضعیت سختتر شده و در عمل مردم برای اینکه با مشکل مواجه نشوند لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاهها مراجعه کنند یا حداقل اینکه امکان کارت به کارت داشته باشند.
نواز اظهارداشت: البته امکان ایجاد تراکنش در شرایط خاصی برای کارتهای بانکی و کارتخوانهای بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است. با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحتتر خواهد بود.
وی ادامه داد: مسئولان سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاع رسانی لازم انجام شده و خواهد شد.