سریال «پوست شیر»؛ حریف قدرتمند برای سریالهای ترکیهای
اقتصادایرانی: سریال ایرانی «پوست شیر» بهعنوان یکی از محصولات اورجینال فیلمنت، در پلتفرم برزیلی Claro با بیش از ۱۰ میلیون نصب عرضه شد و به رقابتی جدی با سریالهای محبوب ترکیهای وارد شده است.

سریال پوست شیر، محصول جدید فیلمنت، به تازگی توانسته قدمی بزرگ در جهت ورود به بازارهای بینالمللی بردارد. این سریال در پلتفرم Claro، یکی از پلتفرمهای محبوب آمریکای جنوبی با بیش از ۱۰ میلیون نصب، در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این اتفاق به خصوص در بازاری که سالها در انحصار سریالهای ترکیهای بوده، قابل توجه است.
رونمایی از قابلیتهای سریال ایرانی در رقابت جهانی
علی سرتیپی، مدیر عامل پلتفرم فیلمنت، با انتشار مطلبی در x (شبکه اجتماعی)، به این موضوع اشاره کرد و نوشت: «سریال پوست شیر حالا در بازار آمریکای جنوبی حضور دارد؛ بازاری که تا امروز در اختیار سریالهای ترک بوده است. ترکیه با حمایت از بخش خصوصی، سریالهای خود را به سطح جهانی رسانده و اکنون ادعای دومین صادرکننده محتوا را دارد.» سرتیپی همچنین سوالی مطرح کرد که سبب بررسیهای بیشتر شد: «آیا سریال ایرانی کیفیت بیشتری دارد یا دیزی ترکیه؟ مشکل کجاست؟»
موفقیت سریال پوست شیر در جلب رضایت مخاطبان
این سریال به کارگردانی جمشید محمودی، تهیهکنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند، از تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در قالب سه فصل هشت قسمتی عرضه شد. به دلیل کیفیت بالا و داستان جذاب، موج جدیدی در جذب مخاطبان و ایجاد رضایت در بین تماشاگران ایرانی به راه انداخت.