تبلیغات

الیکا عبدالرزاقی با پانتومیم، اشک امین زندگانی را درآورد

اقتصادایرانی: تماشای لحظاتی خنده‌دار از پانتومیم جذاب امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در خندوانه، قسمتی پربیننده که حرکات جذاب و خنده‌های بی‌پایان این دو هنرمند را به نمایش می‌گذارد!

الیکا عبدالرزاقی با پانتومیم، اشک امین زندگانی را درآورد
تبلیغات
اقتصادایرانی:

 خندوانه یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های تلویزیونی ایران به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی و با اجرای رامبد جوان بود. این برنامه که در پنج شب از هفته پخش می‌شد، با بخش‌های متنوع همچون مسابقه‌های ابداعی، استندآپ کمدی، موسیقی و نمایش، توانسته بود جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کند.

ایده‌ای که ریشه در سال ۱۳۸۳ داشت

رامبد جوان، مجری محبوب خندوانه ، ایدهٔ ساخت این برنامه را برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ به شبکه پنج ارائه داده بود. با این حال، چالش‌هایی نظیر کمبود بودجه مانع از آغاز تولید این برنامه شد و ساخت آن به تعویق افتاد.

تأثیر خنده بر انسان‌ها؛ بن‌مایه‌ی علمی خندوانه

از میان بیش از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که درباره خنده و شادی در جهان نوشته شده بود، تیم خندوانه نزدیک به ۹۰۰ مقاله را استخراج کرده و به عنوان پایه‌ای علمی برای برنامه استفاده کرد. تأثیرات مثبت و شگفت‌انگیز خنده بر انسان‌ها به یکی از محورهای کلیدی این تحقیق‌ها تبدیل شد.

سفر خندوانه تا فصل هشتم

این برنامه که تا پایان فصل هشتم در قالب ۹۲۲ قسمت تولید و پخش شده بود، وعده داده بود که فصل نهم خود را پس از ماه‌های محرم و صفر ۱۴۰۱ آماده کند. اما در نهایت به دلیل تغییرات مدیریتی در شبکه نسیم، تولید فصل جدید این برنامه پرمخاطب دیگر ادامه پیدا نکرد.

چالش خنده‌دار پانتومیم با امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

یکی از به‌یادماندنی‌ترین قسمت‌های این برنامه زمانی بود که امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی به عنوان مهمانان خندوانه، در چالش هیجان‌انگیز پانتومیم شرکت کردند. در این دور، با قرعه‌ای خنده‌دار، امین زندگانی مجبور به بازی کردن موضوع فناوری اطلاعات شد و الیکا نیز باید پاسخ می‌داد. حرکات جالب و عجیب امین زندگانی باعث شد لحظاتی بسیار خنده‌دار و مفرح خلق شود که حسابی همه را به وجد آورد. این قسمت به طور قطع یکی از جذاب‌ترین بخش‌های خندوانه به شمار می‌آید.

 

تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر