شرایط فروش اقساطی جدید تارا اعلام شد؛ فقط با ۵۴۵ میلیون تومان!
اقتصادایرانی: شرایط جدید فروش اقساطی خودرو تارا با دو مدل پرداخت اعلام شد؛ متقاضیان میتوانند با پیشپرداختهای متنوع و اقساط ماهانه ۲۵ میلیون تومان، این خودرو را بهصورت اقساطی خریداری کنند. جزئیات این طرح جذاب را در ادامه بخوانید.
با توجه به اطلاعیههای اخیر نمایشگاههای خصوصی خودرو، طرحهای جدید فروش اقساطی برای خودروهای تارا مدل V4 اتوماتیک در دو نوع پرداخت معرفی شده است. براساس طرح اول، متقاضیان میتوانند با پرداخت اولیه ۷۰۰ میلیون تومان و اقساط ماهانه ۲۵ میلیون تومان طی مدت ۴۸ ماه، مالک این خودرو جذاب شوند.span>در طرح دوم مربوط به همین مدل، مدت زمان بازپرداخت طولانیتر در نظر گرفته شده است؛ خریداران میتوانند با پرداخت پیشپرداخت ۷۶۰ میلیون تومان و اقساط ۲۵ میلیون تومانی طی ۶۰ ماه، خودروی تارا اتوماتیک را به خانه ببرند.
طرحهای جذاب فروش برای مدل دندهای تاراspan>در بخش مدل دندهای خودرو، شرایط متفاوتی ارائه شده است. برای مدل دندهای V1 پلاس، پیشپرداخت اولیه ۵۴۵ میلیون تومان تعیین شده است. در این حالت، مشتریان با پرداخت ماهیانه ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان طی ۳۰ قسط، قادر خواهند بود این خودرو را خریداری کنند.
در برنامه دوم این مدل، بازه پرداخت طولانیتر دارد، و خریداران میتوانند با پرداخت پیشپرداخت ۶۶۸ میلیون تومان و اقساط ماهانه ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان طی ۶۰ ماه، خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند.

بررسی و مقایسه طراحی داخلی تارا در برابر شاهینspan>در میان رقابتهای نزدیک دو خودروی سدان پرطرفدار ایرانی، تارا ساخته ایرانخودرو و شاهین از برند سایپا ، طراحی فضای داخلی و کیفیت تجهیزات از جنبههای اساسی برای خریداران محسوب میشود. هر دو خودرو تلاش کردهاند تا با جذب مشتریان جوان و خانوادههای شهری، جایگاه خود را در بازار محک بزنند. اما دیدگاه آنها به طراحی داخلی کاملاً متفاوت است.
کابین تارا توجه خاصی به استفاده از مواد باکیفیت و طراحی ارگونومیک مبذول داشته است. فضای داخلی آن با ترکیبی از دو رنگ متفاوت، نمایشگر لمسی مرکزی و طراحی مدرن داشبورد ، راحتی و هماهنگی را برای راننده تداعی میکند. تنظیم فرمان و صندلیها در کابین تارا نیز به گونهای انجام شده است که دید مناسبی به جاده فراهم میکند. همچنین وجود امکاناتی مانند تهویه اتوماتیک، کنترلهای روی فرمان و آینههای برقی تجربه رانندگی راحت و لذتبخشی را برای کاربران ایجاد کرده است.
از سوی دیگر، کابین شاهین سایپا با خطوط طراحی نرمتر و ظاهری مدرنتر، جذابیت بیشتری در نگاه اول دارد. نمایشگر مرکزی بزرگتر کابین شاهین نسبت به تارا و بهبود محسوس کیفیت پلاستیک و داشبورد در این خودرو، نشان از پیشرفت سایپا در طراحی داخلی دارد. اما به هرحال، در مقایسه دو خودرو، مواد مورد استفاده در کابین شاهین کمی اقتصادیتر و خشکتر هستند.
تجربه راحتی در فضای داخلی؛ تارا در مقابل شاهینspan>در زمینه راحتی صندلیها و عایقبندی صوتی، عملکرد تارا نسبت به شاهین بهتر بوده و صدای موتور و جاده کمتر به داخل کابین نفوذ میکند. اما در مقابل، کابین شاهین با طراحی زاویه مناسب صندلیها و فضای پای بیشتر در قسمت عقب، میتواند گزینه راحتتری برای سفرهای طولانی محسوب شود.
در نهایت، اگرچه تارا با کیفیت ساخت و حس رانندگی بهتر درونی کابین برتری دارد، اما شاهین با طراحی ظاهری جذابتر و فضای داخلی بصری مدرنتر توانسته امتیاز بیشتری کسب کند. انتخاب نهایی میان این دو خودرو بیشتر به ترجیح خریدار در اولویتبندی میان طراحی یا راحتی و کیفیت ساخت بستگی دارد.