تبلیغات
تبلیغات

جدیدترین قرعه‌کشی ایران‌خودرو با حضور 4.6 میلیون نفر

اقتصاد ایرانی: مراسم قرعه‌کشی نهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو شامل طرح‌های خرید عادی، حمایت از جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و ۴.۶ میلیون نفر برای دریافت خودروهای جدید رقابت کردند.

جدیدترین قرعه‌کشی ایران‌خودرو با حضور 4.6 میلیون نفر
تبلیغات
اقتصادایرانی:

نهمین دوره قرعه‌کشی محصولات ایران‌خودرو در سه طرح عادی ، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده با نظارت نهادهای مربوطه برگزار شد.

اهداف قرعه‌کشی

این قرعه‌کشی با هدف تعیین اولویت تخصیص خودرو برای متقاضیانی که در طرح‌های فروش فوری ، فوق‌العاده و پیش‌فروش مربوط به گروه‌های مختلف، یعنی عادی ، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار گردیده است.

تعداد شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی

در مجموع، تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله از قرعه‌کشی به شرح زیر بوده است:

طرحتعداد متقاضیان

 
عادی ۴,۱۵۷,۳۷۷ نفر
جوانی جمعیت ۴۲۹,۰۸۲ نفر
جایگزینی خودروهای فرسوده ۶۹,۷۳۸ نفر

محصولات عرضه شده

در این دوره، ۶ مدل خودرو از محصولات ایران‌خودرو در قرعه‌کشی ارائه شد که شامل ری‌را ، پژو ۲۰۷ ، تارا ، سورن ، رانا پلاس و دنا پلاس بودند.

شرایط فروش

براساس این طرح، تعداد ۶۵,۲۰۰ دستگاه خودرو در زمینه‌های زیر به متقاضیان عرضه خواهد شد:

فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه

فروش فوق‌العاده با موعد تحویل ۹۰ روزه

پیش‌فروش با موعد تحویل حداقل چهار ماه پس از عقد قرارداد

اطلاع‌رسانی نتایج

نتایج این اولویت‌بندی پس از بررسی‌های نهایی توسط نهادهای نظارتی و انجام مراحل اداری، از طریق سایت رسمی فروش ایران‌خودرو به نشانی ikcosales.irارائه خواهد شد. روند اعلام نتایج به ترتیب شامل: منتخبین طرح عادی ، سپس جوانی جمعیت و در نهایت منتخبین جایگزینی خودروهای فرسوده خواهد بود.

تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر