تبلیغات

ثبت نام خودروهای وارداتی آذر ۱۴۰۴ با بیشترین سود خرید!

اقتصادایرانی: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با تمدید مهلت ثبت‌نام آذر ۱۴۰۴، فرصتی ویژه برای سودآوری جذاب از اختلاف قیمت مصوب و بازار آزاد فراهم کرده است؛ شرایط آسان ثبت‌نام، این بار بدون نیاز به گواهینامه و خرید خودروی داخلی، شانس تصاحب یکی از مدل‌های پرسود را افزایش می‌دهد.

ثبت نام خودروهای وارداتی آذر ۱۴۰۴ با بیشترین سود خرید!
تبلیغات
اقتصادایرانی:

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (salecars.ir) در آذرماه ۱۴۰۴ با ارائه هفت مدل جدید خودرو توسط چهار شرکت واردکننده، موجی از توجه متقاضیان و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. تمدید مهلت ثبت‌نام این طرح، فرصتی بی‌نظیر برای دستیابی به سود قابل توجه از اختلاف قیمت مصوب کارخانه و بازار آزاد فراهم آورده است. در ادامه جزئیات این طرح، شرایط ثبت‌نام و خودروهای سودآور بررسی شده‌اند.

زمان‌بندی و شرایط ثبت‌نام خودروهای وارداتی در آذر ۱۴۰۴

طبق اطلاعیه‌ای که اخیراً منتشر شده، مهلت ثبت تقاضا و بلوکه کردن مبلغ خرید، تمدید شده تا متقاضیان زمان کافی برای شرکت در فرآیند ثبت‌نام داشته باشند.

 

جدول زمان‌بندی و شرایط بلوکه کردن وجه (آذر ۱۴۰۴)

    زمان بلوکه کردن وجه (سپرده ثبت تقاضا): تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه (۵۰۰ میلیون تومان به‌عنوان سپرده در حساب وکالتی).

    زمان ثبت درخواست خرید و انتخاب خودرو: تا پایان روز شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۴، برای افرادی که سپرده را بلوکه کرده‌اند.

 

شرایط و ضوابط کلیدی ثبت‌نام خودروهای وارداتی

برخلاف برخی سیستم‌های فروش داخلی، طرح فروش خودروهای وارداتی در آذر ۱۴۰۴ کمترین محدودیت‌ها را دارد. این مسئله احتمال موفقیت و تخصیص خودرو را برای متقاضیان افزایش می‌دهد.

    نیاز به گواهینامه رانندگی: شرط داشتن گواهینامه معتبر وجود ندارد.

    دارا بودن پلاک فعال: این شرط جزو الزامات نیست.

    سابقه خرید داخلی: خرید خودرو از خودروسازان داخلی طی ۴۸ ماه گذشته شرط نیست.

تنها محدودیت در این طرح مربوط به این است که قبلاً در سامانه خودرو وارداتی به فرد اختصاص داده نشده باشد.

 

مشخصات و سودآوری ۷ مدل خودروی وارداتی

برند و مدل پیش پرداخت (تومان) قیمت شرکتی (تومان) قیمت بازار (تومان)
کیا اسپورتیج لانگ ۲,۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای توسان لانگ ۳,۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۳۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا کرولا کراس هیبرید ۲,۵۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۵,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای النترا ۲,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نبکا هیبرید ۲,۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا K3 ۲,۱۶۱,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی جیمنی ۳در ۲,۲۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۸۹۷,۳۰,۰۰۰ ۳,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

نکته: قیمت شرکتی اعلام‌شده تنها شامل قیمت خودرو در مبادی ورودی است. هزینه‌هایی مثل بیمه، مالیات‌ها و عوارض قانونی یا هزینه اسقاط خودرو در زمان تحویل اضافه خواهند شد.

 

تحلیل بهترین خودروهای وارداتی از نظر سود در آذر ۱۴۰۴

بررسی وضعیت نشان می‌دهد سه مدل با اختلاف قیمت بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، بیشترین جذابیت را برای متقاضیان در این دوره ایجاد کرده‌اند.

 

رتبه اول؛ کیا اسپورتیج لانگ و سود بالای آن

کیا اسپورتیج لانگ به دلیل سود بی‌نظیر ۲ میلیارد و ۸۲ میلیون تومانی، بهترین گزینه محسوب می‌شود. قدرت پیشرانه، طراحی مدرن و تقاضای بالا در بازار این مدل را به انتخابی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

 

رتبه دوم؛ هیوندای توسان لانگ

هیوندای توسان لانگ با حاشیه سود یک میلیارد و ۹۴۹ میلیون تومانی، جایگاه دوم را دارد. این خودرو علاوه بر سود بالا، از اعتبار برند و دوام پیشرانه بهره‌مند است و انتخابی مناسب برای خانواده‌ها به‌شمار می‌آید.

 

رتبه سوم؛ پیشنهاد تویوتا کرولا کراس هیبرید

با اختلاف قیمت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، کرولا کراس هیبرید در رتبه سوم قرار می‌گیرد. مصرف سوخت پایین، تکنولوژی پیشرفته و نقدشوندگی سریع از نقاط قوت این مدل محبوب تویوتا هستند.

 

جمع‌بندی و راهکار ثبت‌نام موفق در سامانه خودروهای وارداتی

این دوره ثبت‌نام خودروهای وارداتی گزینه‌ای بی‌نظیر برای خریداران و سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. برای موفقیت بیشتر، در ادامه توصیه‌هایی مفید ارائه شده‌اند:

    انتخاب خودروهای سودآور: مدل‌هایی نظیر کیا اسپورتیج لانگ و هیوندای توسان لانگ بیشترین سود را ارائه می‌دهند.

    اولویت‌بندی تویوتا کرولا: این مدل هیبریدی ترکیبی از قیمت مناسب و سود بالا را داراست.

    توجه به وضعیت خاص سوزوکی جیمنی ۳در: سود پایین این مدل گزینه مناسبی برای واسطه‌ها محسوب نمی‌شود.

    رعایت زمان فرآیند: با توجه به تمدید مهلت، اقدامات ثبت‌نام را به تأخیر نیندازید.

تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر