تبلیغات

آغاز واریز کالابرگ الکترونیکی از امروز؛ این افراد در صف خرید کالا

اقتصادایرانی: مرحله پنجم واریز کالابرگ الکترونیکی از ۱۵ آذر ۱۴۰۴ آغاز می‌شود و سرپرستان خانوارهای دهک‌های اول تا سوم تحت پوشش سازمان‌های حمایتی با افزایش اعتبار قابل‌توجه می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

آغاز واریز کالابرگ الکترونیکی از امروز؛ این افراد در صف خرید کالا
تبلیغات
اقتصادایرانی:

روند جدید واریز مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی از فردا، شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴، آغاز خواهد شد. در این مرحله، اعتبار برای سرپرستان خانوارهای مشمول از دهک‌های اول تا سوم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند، شارژ می‌شود.

مبلغ این واریزی برای هر فرد به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از ۵۰۰ هزار تومان به ۶۲۰ هزار تومان رسیده است. اعتبار مورد نظر در طی ساعات آینده به حساب خانواده‌ها واریز خواهد شد.

اعتبار اختصاص‌یافته برای خانوارهای مشمول

میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی متناسب با تعداد اعضای خانوار به شرح زیر اعلام شده است:

خانوار یک نفره: ۶۲۰ هزار تومان

خانوار دو نفره: ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان

خانوار سه نفره: ۱ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

خانوار چهار نفره: ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان

خانوار پنج نفره: ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

چگونگی خرید کالا با اعتبار کالابرگ

افرادی که در این مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند، می‌توانند از ۱۵ آذر به بیش از ۲۶۰ هزار مرکز فروش محلی و ۱۱ فروشگاه زنجیره‌ای از جمله افق کوروش، اتکا، جانبو، دیلی‌مارکت، رفاه، گندم، مینومارت، هایپر فامیلی، هفت، شیرین عسل و وال‌مارکت مراجعه کنند.

در این فروشگاه‌ها، امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل موارد زیر فراهم است:

  • شیر و لبنیات
  • گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • تخم‌مرغ
  • حبوبات
  • برنج
  • ماکارونی
  • روغن
  • قند و شکر

ویژگی‌های کلیدی مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی

  • امکان تهیه کالاها بر اساس نیازهای خانوار
  • عدم وجود محدودیت بر مقدار خرید یا انتخاب برند
  • امکان خرید به دفعات مختلف بدون نیاز به استفاده کل اعتبار در یک مرتبه
  • اعتبار قابل استفاده تا پایان اسفند ۱۴۰۴
  • انتخاب محصولات از میان برندهای مختلف در گروه‌های کالایی اعلام‌شده

روش‌های استعلام مانده اعتبار کالابرگ

برای آگاهی از مانده اعتبار کالابرگ الکترونیکی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • نصب برنامه «شما» از بازار یا مایکت (نسخه وب نیز در دسترس است)
  • استفاده از کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰
  • دریافت پیامک ماهانه از سرشماره رسمی V.Refah
  • تماس با مرکز پاسخگویی به شماره ۰۲۱-۶۳۶۹

همچنین، تأکید شده است که شهروندان تنها به پیامک‌های رسمی ارسال‌شده از سوی سرشماره V.Refah اعتماد کنند.

زمان واریز و مراجعه برای دهک‌های دیگر در آینده اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر