وقتی بیمه‌ها مشتریان را نادیده می‌گیرند

اقتصاد ایرانی ؛در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، بیش از ۴۷۵۰ شکایت از شرکت‌های بیمه در کشور ثبت شده که نزدیک نیمی از آن‌ها وارد تشخیص شده و نیازمند رسیدگی جدی است، آماری که رضا کربلایی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد.

وقتی بیمه‌ها مشتریان را نادیده می‌گیرند

پشت‌صحنه شکایت مردم از بیمه‌گران در سه‌ماهه نخست ۱۴۰۴

رضا کربلایی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، تعداد ۴۷۵۰ شکایت از شرکت‌های بیمه ثبت شده است. از این تعداد، ۳۳۸۱ شکایت رسیدگی شده و ۱۳۶۹ شکایت همچنان در دست بررسی است.
وی افزود که ۴۸ درصد از شکایات بررسی شده وارد تشخیص داده شده‌اند، یعنی تقریباً از هر دو شکایت، یکی به حق بوده است.
این آمار نشان می‌دهد که مشکلات قابل توجهی در روند خدمات بیمه‌ای وجود دارد که نیازمند توجه و اصلاح است.

IMAGE 2025-07-17 12_53_59

وبگردی
    ارسال نظر