تبلیغات

عروسی لاکچری بازیگران، زاکانی را خشمگین کرد!

اقتصاد ایرانی: تجارت با مراسم‌های لاکچری در میان سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به یک روند جدید تبدیل شده است؛ تبلیغات پرزرق‌وبرق در عروسی‌ها و تولدها با نمایش برندهای تشریفات، سالن زیبایی، مزون لباس و خدمات مختلف، سبکی تازه از درآمدزایی را به نمایش گذاشته که بر سبک زندگی جامعه تأثیر می‌گذارد.

عروسی لاکچری بازیگران، زاکانی را خشمگین کرد!
تبلیغات
اقتصادایرانی:

واکنش‌ها به مراسم عروسی لاکچری بازیگران

بسیاری از جشن‌ها و مراسم‌های لاکچری سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها این روزها به موضوعی چالش‌برانگیز تبدیل شده‌اند. هرچند این مراسم‌ها به ظاهر به زندگی خصوصی این افراد مربوط می‌شود، اما اثرات این مدل زندگی بر سبک زندگی اجتماعی غیر قابل چشم‌پوشی است.

تبلیغات پنهان پشت عروسی‌های پر زرق و برق

هر بار خبر مراسم تولد لاکچری یک بازیگر یا ازدواج خانم و آقای بازیگر تبدیل به ترند روز می‌شود، پشت صحنه این مراسم‌ها را تبلیغات و درآمدزایی تشکیل می‌دهد. آثار هنری و عکس‌های روتوش‌شده‌ای که از این مراسم‌ها منتشر می‌شود عموماً به شرکت‌ها و برندهایی گره خورده است که برای تبلیغ خدماتشان از این افراد استفاده می‌کنند.

بررسی دقیق تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این جشن‌ها نشان می‌دهد که نه تنها افراد مشهور هزینه‌ای برای برگزار کردن این مراسم پرداخت نکرده‌اند، بلکه از این مراسم‌ها درآمد هم کسب کرده‌اند.

نقش پررنگ اینفلوئنسرها در مراسم‌ها

اینفلوئنسرها در تبلیغات مربوط به این مراسم‌ها نقشی بسیار برجسته دارند. بسیاری از آنها با انتشار ویدئوهایی مشترک همراه با مدیران سالن‌های زیبایی، تالارها و تولیدکنندگان لباس، به تبلیغ مستقیم محصولات و خدمات پرداخته‌اند.

برای مثال، یک خانم اینفلوئنسر با حدود ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده، طی یک ماه دو جشن برگزار کرد. یکی جشن تعیین جنسیت فرزند و دیگری جشن تولد دختر چهار ساله‌اش که هر دو در گران‌ترین لوکیشن تهران برگزار شدند. هزینه این مراسم‌ها با استوری‌های تبلیغاتی از برندهای مختلف جبران شد.

عروسی‌های لاکچری و حسرت‌فروشی

برگزاری مراسم‌های پرهزینه و پرزرق و برق در شرایطی که بسیاری از مردم توان مالی لازم برای انجام چنین جشن‌هایی را ندارند، باعث ایجاد حسرت در میان مردم می‌شود. در حال حاضر، تنها ۲۰ درصد ظرفیت تالارهای پذیرایی به مراسم عروسی اختصاص دارد که نشان‌دهنده کاهش توان برگزاری جشن‌هایی مشابه توسط افراد عادی است.

واکنش کاربران به جشن‌های پر زرق و برق

نظرات کاربران زیر پست‌های مربوط به عروسی‌های لاکچری نشان‌دهنده دغدغه‌های مختلف است. برخی از کاربران انتقاد می‌کنند که این مراسم‌ها بیش از حد جنبه خودنمایی پیدا کرده‌اند. کاربری با نام بهار زیر یکی از پست‌های خانم بازیگر نوشته است: «زیادی داری واسه پیج‌ها تبلیغ الکی می‌کنی.»

کاربر دیگری با نام موسوی نیز نوشته است: «مبارک باشه، ولی این همه خودنمایی لازم نبود، ما بیچاره‌ها که نمی‌تونیم اینجوری عروسی کنیم چی؟»

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
وبگردی
    تبلیغات
    ارسال نظر