با کمتر از 500 میلیون دنا صفر بخرید
شرایط جدید فروش اقساطی دنا پلاس در مرداد ۱۴۰۴ اعلام شد؛ خرید دنا صفر کیلومتر با پیش پرداخت کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان و اقساط بلندمدت ممکن است. جزئیات قیمت و جدول فروش اقساطی را در ادامه بخوانید.

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس در مرداد ۱۴۰۴ مورد توجه علاقهمندان به خرید خودرو قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدلهای مختلف خودرو دنا پلاس EF۷ پنج دنده ساده و اتوماتیک توربو آپشنال با پیشپرداخت و اقساط متفاوت به فروش میرسند. این شرایط برای خریدارانی که تمایل به خرید خودرو به صورت قسطی دارند، گزینهای مناسب بهنظر میرسد.
امکانات خرید خودرو با اقساط طولانیمدت
برای کسانی که قصد دارند بدون فشار مالی زیاد صاحب خودرو شوند، استفاده از اقساط طولانیمدت کاملاً مناسب است. یکی از این گزینهها، خرید مدل دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال است که با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان بهعنوان پیشپرداخت و اقساط ۱۹ میلیون تومانی به مدت ۶۰ ماه ارائه میشود.
جدول شرایط فروش اقساطی در مرداد ۱۴۰۴
شرایط فروش اقساطی دنا |
|||||
مدل | سال تولید | کارکرد (کیلومتر) | پیشپرداخت (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط |
دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده | ۱۴۰۴ | صفر | ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴ |
دنا پلاس EF7 پنج دنده ساده | ۱۴۰۴ | صفر | ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۶۰ |
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | ۱۴۰۴ | صفر | ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴ |
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال | ۱۴۰۴ | صفر | ۵۸۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
دنا پلاس EF7P شش دنده | ۱۴۰۴ | صفر | ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
دنا پلاس EF7P شش دنده | ۱۴۰۴ | صفر | ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۶۰ |
نکته قابل توجه این است که این جدول بیانگر شرایط فروش اقساط خودرو توسط نمایشگاهداران است و ممکن است شامل طرحهای فروش شرکتهای تولیدکننده خودرو داخلی نباشد.
تفاوتهای رانندگی بین دنا و پژو پارس
هنگام رانندگی با دنا حس بهتری در کنترل خودرو و تسلط بر جاده حاصل میشود در حالیکه پژو پارس نیز از دید مناسب برخوردار است. اگرچه هر دوی این خودروها در شتابگیری با مدلهایی همچون تندر ۹۰ کمتر رقابت میکنند، اما برای رانندگیهای معمولی و سبقتگیریها مشکلی ایجاد نمیکنند.
از سوی دیگر، کیفیت مونتاژ و عایقبندی مدلهای دنا و پژو پارس مطلوب نیست و ممکن است نفوذ صدا به داخل کابین باعث ناراحتی سرنشینان شود. سیستم تعلیق نیز با رویکرد اسپرت طراحی شده که در جادههای ناهموار ایران مزیت دوام بیشتری ایجاد میکند.
در کل، تجربه رانندگی میان این دو مدل تفاوت زیادی ندارد، هرچند پژو پارس در پیچها و پایداری عملکرد نسبتا بهتری از خود نشان میدهد. اما نمیتوان هیچ یک از این خودروها را بهعنوان گزینه برتر از نظر تجربه رانندگی معرفی کرد.