رکود در بازار لوازم خانگی عمیق‌تر شد

اقتصاد ایرانی؛ افت محسوس فروش یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی، نشان از تعمیق رکود در بازار کالاهای بادوام دارد؛ بررسی‌ها حاکی از کاهش ۱۹ درصدی فروش پارس‌خزر در چهار ماه نخست سال جاری است.

رکود در بازار لوازم خانگی عمیق‌تر شد

کاهش ۱۹ درصدی فروش پارس‌خزر در چهار ماه نخست سال

بر اساس گزارش‌های ماهانه منتشرشده در سامانه کدال، شرکت پارس‌خزر در چهار ماه ابتدایی سال جاری با کاهش ۱۹ درصدی در مقدار فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است. این در حالی است که کاهش فروش این شرکت در بازه مشابه سال ۱۴۰۱، حدود ۲۷ درصد گزارش شده بود.

به نظر می‌رسد رکود اقتصادی و افت قدرت خرید خانوارها، تأثیر محسوسی بر تقاضای کالاهای بادوام، به‌ویژه لوازم خانگی، گذاشته است.

IMAGE 2025-07-28 13_18_39

وبگردی
    ارسال نظر