جزئیات کامل زمانبندی مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک
اقتصاد ایرانی: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرایط و زمانبندی مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک را اعلام کرد؛ این طرح از ۱۹ شهریور برای سه دهک پایین درآمدی و از ۲۹ شهریور برای چهار دهک دیگر اجرایی میشود.

مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک از چهارشنبه ۱۹ شهریور برای سه دهک پایین درآمدی آغاز میشود و بعد از آن از ۲۹ شهریور، ۴ دهک بعدی نیز میتوانند از این طرح استفاده کنند.
جزئیات طرح مرحله چهارم
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک به شرح زیر است:
مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند متناسب با نیاز خود کالاهای مشخصشده را خریداری کنند.
محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد؛ درصورتی که خرید بیش از سقف اعتبار تعیینشده باشد، مابهالتفاوت هزینه توسط خریدار پرداخت میشود.
خریدها میتوانند در چند نوبت انجام شوند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
بیش از ۲۵۰ هزار فروشگاه خرد و زنجیرهای با این طرح طرف قرارداد هستند و در اجرای آن مشارکت دارند.
نحوه اطلاع از فروشگاهها و مانده اعتبار
مشمولان این طرح میتوانند برای اطلاع از فروشگاههای طرف قرارداد و مشاهده مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدماتدهندگانی نظیر «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.
اطلاعرسانی درباره میزان موجودی اعتبار از طریق پیامک با سرشماره v.refah انجام خواهد شد. تأکید میشود که این پیامک شامل فقط میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و فاقد هرگونه لینک است.
روشهای استعلام مانده اعتبار
برای استعلام مانده اعتبار میتوانید از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده کنید.
پاسخگویی به سؤالات
مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱ آماده ارائه پاسخ به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است.
مانده اعتبار از مراحل قبلی
دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی همچنان امکان استفاده از اعتبار خود در دوره حاضر را دارند.